Poniżej znajdą Państwo kilka wskazówek, które warto wziąć pod uwagę przygotowując się do sesji wizerunkowej/biznesowej:

POMYSŁ:

– konkretny pomysł na sesję jest bardzo ważny i niemal gwarantuje, że końcowy efekt będzie satysfakcjonujący;
– warto przemyśleć klimat zdjęć, kto i co ma się na nich pojawić, kolorystykę, rodzaj światła (studyjne/naturalne), żeby zdjęcia pasowały do koncepcji i wizerunku jaki chcemy pokazać;
– przy planowaniu sesji warto wymienić się przykładowymi zdjęciami, co pomaga w określeniu końcowej wizji (pomysłu na zdjęcia).

UBRANIE:

– dopasowane do “dress codu” danej profesji;
– klasyczny garnitur zawsze się sprawdza (jasna koszula i ciemna marynarka);
– dodatki: zegarek, okulary, delikatna biżuteria, poszetka, krawat;
unikamy drobnych wyraźnych wzorów, prążków, pasków itp. z powodów technicznych, przy cyfrowej rejestracji obrazu i w druku może dojść do interferencji;
unikamy: koronkowych, prześwitujących, błyszczących ubrań, dużych logotypów na ubraniach i dodatkach, krzykliwych kolorów;
– aby uniknąć pogniecionych ubrań na zdjęciach, można przynieść ubrania na wieszaku i przebrać się na miejscu.

MAKIJAŻ I WŁOSY:

– profesjonalny aparat fotograficzny widzi znacznie więcej niż ludzkie oko. Każda skaza na skórze, wyprysk, ranka będzie widoczna. Zatem dobrze zrobiony make-up do sesji polega między innymi na zminimalizowaniu bądź całkowitym wyeliminowaniu tego typu mankamentów.
W razie potrzeby podajemy kontakt do makijażystki, z którą zazwyczaj współpracujemy:
Agnieszka Ogrodniczak IMAGO tel. 500 124 242
– dobrze wybrać się do fryzjera na ułożenie włosów, a jeśli nie ma takiej możliwości warto zadbać o świeże, proste uczesanie.